En fundamental byggesten

Vores helt store drøm er, at du som elev på Samsø Efterskole gennem dannelse, personlig udvikling og refleksion skaber en fundamental byggesten til resten af livet.

Det er store ord, men vi ved, at det kan lykkes!

Dannelsen, den personlige udvikling og refleksionen er vigtige ledestjerner i det daglige arbejde, der forbereder dig som elev til livet efter efterskolen.

Vi ruster dig bedst muligt til det foranderlige samfund, du efterfølgende bliver en del af, ved at tale til dit reflekterende jeg. Vi åbner døren til helikopteren, så du allerede på efterskolen får mulighed for at reflektere over, hvor du er i livet.

Vi støtter dig i at blive en bedre version af dig selv på både det menneskelige og faglige plan.