Udlev din golfdrøm på Samsø Efterskole

Der er få ting, der slår lyden, følelsen og synet af det perfekte golfslag. Det kan mærkes i hele kroppen og giver en lykkerus uden lige. Hvis det endda foregår på en smuk, solrig dag i fantastiske omgivelser i naturen, så er oplevelsen hjemme. Alt det kan du få som enten øvet golfspiller eller nybegynder i valgfaget golf på Samsø Efterskole.

Forfin dit golfspil på Samsø

På Samsø Efterskole kan du spille golf som valgfag på én af Danmarks smukkeste golfbaner og samtidig tage et lille break fra efterskolens til tider hektiske dagligdag.

Livet på en efterskole kan nemlig være lidt hektisk. Du er sammen med vennerne 24/7, og det er helt sikkert én af grundene til, at du har valgt at tage på efterskole. Men derfor kan det indimellem være fedt med lidt ro.

Det er der på golfbanen! Så hvis du kan lide at være udenfor og gerne vil prøve at spille golf eller forfine dit spil, så skal du vælge golf som valgfag på efterskolen.

Vi er nabo til én af landets smukkeste golfbaner

På golf-valgfaget på efterskolen kommer vi ud i naturen og nyder roen og hinandens selskab. Her er højt til himlen og ingen stress og jag. Vi fordyber os i golfspillet og får masser af gode snakke undervejs i spillet.

Efterskolen er nabo til Samsø Golfbane, så vi spiller på én af landets smukkeste golfbaner lige ud til Kattegat. 18 hullers-banen er kåret til at være i top-15 i Danmark og har i mange år været brugt til professionelle turneringer.

Når vejret ikke er til golf udendørs, træner vi slag og styrketræner i hallen. Vi kan også finde på at hygge os med en god golffilm.

Du behøver ikke at have spillet golf, når du starter her. Vi skal nok lære dig det.

Vi ses på driving rangen!

Golf er et fag, der kan vælges i både udeskema og indeskema.