Morten Grau Møller

Underviser i dansk, engelsk og sejlads

mm@samsoefterskole.dk

Mere om Morten Grau Møller

Morten Grau Møller, og er gift med min kone Lea. Vi har fire børn, hvor de to yngste stadig er hjemmeboende. De tog yngste går på privatskole, og mine ældste piger har været igennem et efterskoleforløb på Eriksminde Efterskole. Vi driver et galleri sammen og udfører en del kunst. Lea arbejder til daglig med sin kunst i sit atelier. Vi bor på en nedlagt landejendom, hvor vi udlejer to ferielejligheder til vores feriegæster. Jeg elsker min have, hvor vi har op til 22 forskellige træer, lige fra løv til frugttræer. Til haven er der ligeledes en urtehave, hvor jeg bruger en del tid med at luge.

efterskolelivet og det sammenhold, det kan skabe. Jeg elsker at sejle med sejlbåd, og jeg underviser i sejlads på Samsø Efterskole sammen med min kollega Rune Balle. Dansk og engelsk har jeg også på skemaet.

Jeg er efterskolelærer, fordi

det er en fornøjelse at have en dagligdag med de unge mennesker på Samsø Efterskole.

mulighed for at rykke sig på mange forskellige parametre lige fra faglighed til et godt selvværd.