Laila Bondrup

Underviser i matematik, engelsk og fysisk træning

lb@samsoefterskole.dk

Mere om Laila Bondrup

Laila Bondrup, og er mor til to voksne sønner. Jeg bor sammen med Jacob Steffens i Tranebjerg. Jeg er uddannet folkeskolelærer fra Skive Lærerseminarium i 2010 med linjefag matematik, engelsk og dansk. Jeg har undervisningserfaring i udskolingens bevægelses- og kulturdannende fag.

hyggestunder med familie og venner. En løbetur i naturen eller en tur på vandet på SUP er mine favoritter, men jeg er også stor fan af at benytte indendørs bikefit som redskab til at holde en god grundform. Jeg elsker at være fysisk aktiv og at lege.

Jeg er efterskolelærer, fordi

jeg ser det som mit kald, og fordi jeg elsker samspillet med de unge og at se dem blomstre både fagligt og socialt. At være sammen med de unge både i deres skoletid og fritid giver mig glæde. Ud over at hedde Laila og elske at Lege, så er jeg også Lærer med stort L.

trivsel i livet, så der bliver plads til at lære. Jeg håber, at de unge mennesker i voksenlivet altid vil huske deres barnlige sind og være nysgerrige og tillidsfulde.