André Van Wonterghem

Underviser i golf, dansk, engelsk og fransk

aw@samsoefterskole.dk

Mere om André Van Wonterghem

André Van Wonterghem og er læreruddannet med linjefag i engelsk, fransk, geografi og idræt. Verden har jeg bl.a. lært at kende gennem en tidligere uddannelse inden for eksport/sprog og økonomi. Her rejste jeg meget rundt i verden. Endelig er jeg i gang med en Master i humanistisk organisationsteori. Jeg har arbejdet som international marketingchef, vinmand, Pub Manager, lærer i udskolingen og Golf Manager.

mit familieliv, naturen og et liv med plads til oplevelser og bæredygtige livsværdier.

Jeg er efterskolelærer, fordi

en efterskole er fyldt med liv, humor og begejstring, hvilket giver mig livsglæde. Den gode fortælling gør mig nysgerrig og levende, og så er jeg vild med et broget, kollegialt fællesskab fyldt med fortællinger, snak, oplevelser og glæde, der smitter godt af på hele skolen. Her skaber vi kultur.

et liv fyldt med livsglæde med plads til begejstring, oplevelser og livsværdier. Humoren må gerne være deres følgesvend i mødet med en broget verden. Et møde, de skal forstå som en livsværdi. Med nysgerrighed og lyst skal de unge følges ad i mødet med livet og altid være klar på den gode snak og den fælles oplevelse, der skaber sammenhængskraft i livet.