Malik Kreutzmann

Underviser i musik, spansk, matematik og engelsk

ma@samsoefterskole.dk

Mere om Malik Kreutzmann

Malik Kreutzmann, jeg bor i Onsbjerg på Samsø og har to børn. Jeg har arbejdet på Samsø Efterskole siden 2008 og er cand.mag. i musik og spansk. Jeg er født og opvokset i Grønland og har også boet i Mexico. Nu nyder jeg roen og naturen her på Samsø.

Jeg brænder først og fremmest for

musikken, men jeg har mange interesser. Jeg nyder at sidde og spille klaver og guitar samt at synge. Jeg har haft mange gode oplevelser med musikken og holdt mange koncerter både her i Danmark og i udlandet.

Jeg er efterskolelærer, fordi

det giver mulighed for at følge de unge mennesker i et af de vigtigste år i deres liv. Det er et alsidigt arbejde fuld af sjov og spændende udfordringer. Den ene dag skal jeg paraglide med elever i 700 meters højde ud over et bjerg i Tyrkiet, mens jeg den næste dag skal lære en elev at synge en Katy Perry-sang.

Jeg vil give de unge mennesker

en hverdag fuld af kreativitet, humor, musik og morgensang. Jeg møder de unge med et åbent sind og med interesse.