Fritid

Der er masser af muligheder for at bruge din fritid på noget aktivt, kreativt eller socialt på Samsø Efterskole. Tag et spil bold i hallen, drik en kop te i hyggerummet eller lav et bål i det fri.

På Samsø Efterskole kan du både dyrke dine interesser i vores mange valgfag og i din fritid. Alle elevernes skemaer er vidt forskellige, og på nogle dage kan du have valgfag helt til klokken 21. Du har derfor mulighed for at dyrke dine interesser og det sociale fællesskab fra du står op, til du går i seng.

Men du får også tid til at slappe af på skolens områder og i de mange hyggekroge, hvor der både er fjernsyn og bordfodbold. I har også rig mulighed for at samles i hallen, i skolens fitnessrum eller fyre den af i musiklokalet. Udenfor er der desuden talrige grønne oaser, bålplads og muligheder for fysiske aktiviteter.

Samsø er i sandhed en smuk ø, og uanset om du skal ned at handle i Brugsen eller blot vil gå en tur, er der masser at opleve.